שר הבריאות: "בריאות הנפש – בעדיפות ראשונה כרגע"

מהדורת הבוקר No Comments on שר הבריאות: "בריאות הנפש – בעדיפות ראשונה כרגע"

שר הבריאות אוריאל בוסו לקאהן וחכם ב'מהדורת הבוקר' בקול חי: "אנחנו באחד המשברים הגדולים בתולדות המדינה. אבל מערכת הבריאות מתגלה בשעתה היפה. מספר בלתי נתפס. נקלטו בבתי החולים. ולמרות שיש אחים ורופאים במילואים או שמשפחתם נפגעה – התפקוד מצוין"

אוריאל בוסו. ארכיון צילום: Yonatan Sindel/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מלחמת חרבות ברזל: שר הבריאות אוריאל בוסו, שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (שני) והתייחס למצב במערכת הבריאות בצל המלחמה. "אחד מהמשברים הגדולים ביותר של המדינה, אבל מערכת הבריאות מתגלה ב'שעתה היפה'. קלטו עד עכשיו 5,800 פצועים. מספר בלתי נתפס". יחד עם זאת ציין השר כי בתי החולים עובדים בתפוקה מלאה. "יש אחים ורופאים שבמילואים או שמשפחתם נפגעה. אבל התפקוד מצוין, גם בכוח האדם".

ביחס למלחמה עצמה, הוסיף בוסו: "סיפורי הגבורה שאני שומע מתעלים על כל דמיון. צעירים שראו את המוות בעיניים ומדברים על מתי הם חוזרים להילחם".

הוא התייחס לנושא בריאות הנפש: "ישראל נכנסה למשבר בריאות-הנפש הגדול ביותר שחוותה כרגע. זה בעדיפות ראשונה במשרד הבריאות, הנושא השני זה שיקום. ביטחון ובריאות זה חטיבה אחת. הדרישה שלנו היא מאוד גבוהה ומאוד ברורה. הנושא השלישי הוא מיגון בתי החולים".

בנימה אישית, הוא הוסיף: "אני בן אדם. כשאני מגיע הביתה קשה לנפש להכיל את הדברים האלה, אבל מקבלים כוחות מסיפורי הגבורה".



0 תגובות